zo alleen

Heb je een vraag voor lotgenoten of wil je gewoon even je hart luchten. Ga dan hier je gang!

zo alleen

door ellemijn » wo 07 dec 2011, 13:46

Ik ben chronisch ziek. Mijn man heeft een sterke voorkeur voor SM en door mijn lichamelijke conditie is dit eigenlijk nooit goed mogelijk geweest. Ik vind het tevens niet fijn om op deze manier de sex te bedrijven.
Sinds een half jaar heeft mijn man contact met een andere vrouw. Via de mail, .. zegt hij, .. want ik heb hem er mee geconfronteerd toen ik hier achter kwam. Hij beloofde het niet meer te doen, maar na 2 weken kwamen de mailtjes mij weer onder ogen. Weer een nieuwe confrontatie, .. .

Ik ben heel erg verdrietig.

Ellemijn
ellemijn

Re: zo alleen

door Giovanni » ma 12 dec 2011, 23:28

Sorry dat te horen Ellemijn,

Heb je er al met je man over gepraat? (dat je het voor de 2e keer gezien had)
Giovanni

door ellemijn » di 13 dec 2011, 12:33

Dag Giovanni,

Ja, .. toen ik het de 2e x onder ogen kreeg heb ik het mijn man inderdaad gezegd.
Zijn eerste reactie was dat ik de mailtjes dan maar niet moest openen, ... dan kreeg ik de inhoud ook niet onder ogen, ... ?
's avonds ben ik hier ook weer op terug gekomen. Conclusie, ... hij kan niet helpen dat hij deze voorkeur heeft en er iets in veranderen wil/ kan hij niet.
Ik ben lichamelijk ziek zegt hij, ... hij is geestelijk ziek (zijn zijn eigen woorden).

dus, ... zucht !

Elly
ellemijn

door Leentje » di 27 dec 2011, 20:28

Dumpem misschien? Hij heeft totaal geen respect voor je!!
Leentje

door Praktijkleek » wo 11 jan 2012, 21:45

Dumpen misschien... Was het leven maar met simpele gedachten te vormen. In theorie is dat zelfs deels zo, maar de praktijk, woei..

Mooi als het kan, maar vaak zat kan dat niet, gewoon ff dumpen.
Ook in NL is scheiden soms al te duur(!)
Of woonruimte vinden en geld om in te richten, het gedoe met een koophuis, van die praktische dingen...
Praktijkleek

door ellemijn » vr 13 jan 2012, 10:34

Pcies, .. was het maar zo makkelijk allemaal.

Diverse dingen spelen mee, ... - houden van- ondanks alles, ... de mooie momenten samen, de zorg voor elkaar, ... wat laat je achter, ...

deze dingen koester ik, .. daarom is het ook zo moeilijk !

Ellemijn
ellemijn

Keer terug naar Relatietherapie - forumdiscussie