Ben ik gek aan het worden?

Heb je een vraag voor lotgenoten of wil je gewoon even je hart luchten. Ga dan hier je gang!

Ben ik gek aan het worden?

door Angel1976 » zo 27 jan 2013, 20:41

Ik ben radeloos en ben op zoek naar iemand om mijn hart te luchten. Ook denk ik steeds dat ik misschien dingen zie die er niet zijn.

Ik ben 4 jaar getrouwd en heb 1 kind. Mijn man heeft altijd alle vrijheid van mij gekregen en gaat regelmatig zonder mij op vakantie met vrienden. Nu is hij 2 weken geleden met een vriendin op duikvakantie geweest. En sinds hij terug is, is hij niet meer de man die ik ken. In de vakantie was er al weinig contact maar vanaf het moment dat hij terug is zijn de problemen begonnen.

In de vakantie heeft deze vriendin verteld dat zij mishandeld word door haar man. Ze wil hem niet verlaten maar weet ook dat dit niet goed is.

Mijn man heeft zich nu opgeworpen om haar te helpen. Hij gaat regelmatig naar haar toe. Als ze belt loopt hij de kamer uit. Hij gaat naar haar toe en ook naar haar ouders.
Hij zegt dat ze door de vakantie samen een speciaal plekje in zijn hart heeft gekregen.

Ik ben stikjaloers en denk ben bang dat hij verliefd gaat worden. Ik baal dat hij een geheim heeft mbt haar. Hij is altijd open en eerlijk dat hij naar haar toe gaat maar wil inhoudelijk mij niet vertellen wat er speelt ondat zij dat niet wil.

Ze spreken ook in ons huis af ( ik ben daarvan op de hoogte)

Ben ik nu gek. Mijn man zegt dat als hij vreemd zou gaan hij mij niets zou vertellen. Ik ben alleen zo bang dat ik gewoon onder mijn ogen bedrogen word en dat hij bij me weg gaat.

Wie kan mij helpen?
Angel1976

Re: Ben ik gek aan het worden?

door Therapie Roosendaal » di 29 jan 2013, 20:52

Beste Angel,

Het is heel belangrijk dat jij je grenzen stelt!
Praat met je man over wat jij waarneemt. Het lijkt er op dat de openheid tussen jullie weg is. En dat is niet goed. Zo kun je niet verder.

met vriendelijke groet,
Henk Catsburg, relatietherapeut Middelharnis en Roosendaal.
Therapie Roosendaal

door adviesvoorjou » vr 22 feb 2013, 01:12

beste Angel,
Het gedrag van jou man hebt jij eerlijk gezegd zelf gedaan. Jij hebt deze man ongelooflijk veel vrijheid aangeboden, eigenlijk is hij vrijgezel met de luxe dat zijn kleding wordt gewassen en eten voor hem wordt gemaakt. Mooi leven heeft hij bij jou denk ik zo. ( waren er maar meer van dit soort vrouwen).

Alleen jij trekt het niet meer , want hij gaat steeds een stap verder en dat is logische want hij wordt niet terug gefloten. Moet wel zeggen dat ik het knap vind van je , al die tijd te kunnen leven want jij cijfert je helemaal weg voor hem.

Vraagje mag jij ook het geen doen van hem ?????

Kort antwoordt : Jij trekt dit niet meer dus gooi het voor zijn voeten dat het vrijgezellen leven voorbij en dat hij nu een man wordt die er staat voor vrouw en kind. Als hij dat niet wilt dan zal ik lekker zijn tas inpakken en hem eruit gooien, want jij gaat hier aan onder door en hij is alleen met zich zelf bezig .

Stel hem voor het blok

succes
Richard
adviesvoorjou

door Samantha1986 » zo 06 sep 2015, 23:18

Ik ben het eens met Richard!

Vertrouw op je instinct, en als hij jou niet meer gelukkig maakt en alleen maar ongelukkig
heeft dit al helemaal geen zin.
Dat zei problemen heeft met haar man, ja heel zielig, maar ze steelt nu wel mooi jou man onder je neus
vandaan.
Lieve schat jij verdient zo veel beter!!!
Samantha1986

Keer terug naar Relatietherapie - forumdiscussie