bindingsangst

Heb je een vraag voor lotgenoten of wil je gewoon even je hart luchten. Ga dan hier je gang!

bindingsangst

door viking » ma 18 jul 2016, 11:10

Ik noem het maar even bindingsangst.

Ben man van middelbare leeftijd en heb ongeveer 5 jaar een aan/uit relatie gehad met een ,lieve vrouw/weduwe met 2 kinderen. Na 2 jaar te hebben samengewoond ben ik weer op mij zelf gaan wonen omdat het met haar kinderen niet wil lukken. We zouden er aan gaan werken om de relatie met de kinderen te verbeteren maar na matige gesprekken en goede bedoelingen lukt dit maar niet.
Ik wil heel graag bij elkaar zijn en liefst weer samenwonen maar de kids verbreken oa de relatie.
Ik stoor me aan verschillende zaken. Nu aantal jaren later kids ondertussen 15 en 17 lijkt het onderling beter te gaan maar tussen mijn vriendin en mijn minder. Ik heb haar vertrouwen diverse malen geschonden door onze relatie telkens te verbreken en na een paar dagen of weken krijg ik weer ontzettend spijt en wil ik haar terug in mijn leven. Na veel praten lukt dat ook maar naar 2 of 3 maanden benauwd het me en gooi ik de handdoek weer in de ring. zo al diverse malen. Vrienden om ons heen weten het ook niet meer hoe het tussen ons gaat aan/uit aan/uit. We schamen ons er ook een beetje voor.

Maar we voelen echt veel voor elkaar. we kunnen niet zonder maar ook weer niet met elkaar.
Ik voel en weet dat ik erg veel van haar hou en wil geen andere vrouw en wil met haar oud worden. We kunnen het zo goed hebben samen. Ik verbreek telkens onze relatie terwijl we geen enkele ruzie hebben. ik krijg t op 1 of andere manier benauwd en verbreek dan onze relatie.
Maar nu is de maat bij haar vol en ben ik wanhopig hoe en wat nu te doen.

Hoe los ik dit op? :idea:
viking

Re: bindingsangst

door Beheerder » do 21 jul 2016, 14:16

Beste Viking,

Dank voor het delen van je verhaal. Wellicht kun je deze stellen op onze relatiepagina. De vragen op deze pagina worden beantwoord door relatietherapeuten, zij kunnen je verder adviseren.

Natuurlijk is je vraag ook van harte welkom als forumdiscussie. Hier kunnen andere gebruikers op je vraag reageren en je van advies voorzien.

Met vriendelijke groet,

De Beheerder
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Relatietherapie - forumdiscussie