gevoel weg

Heb je een vraag voor lotgenoten of wil je gewoon even je hart luchten. Ga dan hier je gang!

gevoel weg

door stefmachteloos » ma 08 jun 2015, 14:02

Ik ben 6 jaar samen met mijn vrouw. Wij hebben samen 2 super kinderen van 4 en 1 jaar oud. En hebben sinds een maand of 3 alles waar we zolang voor hebben gevochten.
Onze jongste had/heeft ernstige reflux(is nu gelukkig stukken minder). We hebben daardoor na veel tijd en moeite wel een geschikt huis kunnen krijgen. Dat is nu 3 maanden geleden. We konden eindelijk zonder grote zorgen gaan genieten van ons gezin.
Nou ging het vanaf maart wat de communicatie betreft wat minder,hadden vaak hele discussies om niks. Eind april hadden we een erge discussie. waarna mijn vrouw vertelde dat ze zou niet verder wou gaan. De dingen die op tafel kwamen waren vooral domme dingen van mij kant. Het niet vertellen van dingen die totaal onbelangrijk waren om ruzie te voorkomen. En meer verantwoordelijkheid wat dingen regelen betreft. daarin had ze t gevoel alleen te staan, daar had ze ook wel gelijk in. Deze dingen zijn allen ten goede veranderd, en dat heeft ze mij ook verteld. We spraken ook af meer met ze 2en te doen dus gingen we een paar dagen later naar de bios, vlak daarvoor vertelde ze dat er nog 1 ding was. Het gevoel voor mij als haar man was weg. een grote klap maar we werken er wel samen aan. Eigenlijk gaat alles nu best goed,alleen is haar gevoel nog niet terug gekomen en begin ik echt machteloos te worden want wat kunnen we nog doen? We hebben bijna alles geprobeerd.Alleen geen therapie omdat dat voor ons financieel gezien niet kan.
Wat moet ik doen?!

Stef
stefmachteloos

Keer terug naar Relatietherapie - forumdiscussie