Goede therapeut gezocht!!

Heb je een vraag voor lotgenoten of wil je gewoon even je hart luchten. Ga dan hier je gang!

Goede therapeut gezocht!!

door Suzanne40 » ma 02 sep 2013, 09:18

Mijn man wil scheiden. We zijn 21 jaar samen waarvan 17 jaar getrouwd. Hebben drie kinderen van 6, 10 en 12 jaar. Ik ben al vier jaar aan het vechten om het gezin bij elkaar te houden. Hij is al vier jaar bezig met zichzelf en andere vrouwen. Toch wel steeds weer terug gekomen omdat hij het ook niet meer wist. Nu is hij opnieuw weggegaan en wil nu definitief scheiden, zegt dat zijn gevoel er niet meer is en voor hem is dit essentieel om door te gaan. Heeft er lang over nagedacht en is zeker van zijn beslissing. Ik houd nog erg veel van mijn man en wil helemaal niet scheiden, maar besef dat ik hem niet kan dwingen bij ons te blijven.Ik moet hem loslaten, maar hoe laat je iemand los waar je zoveel van houd? Ik heb op dit moment veel moeite om hem te zien. Het doet vreselijk pijn als hij weer in de auto stapt en wegrijdt. Ik kan het nog steeds niet geloven dat hij weg is. Ik ben een stukje van mijzelf kwijt en ben totaal uit mijn evenwicht. Ons huis moet verkocht worden, mijn huis waar ik zo aan gehecht ben. Het is net een nachtmerrie. Ik ben ineens een alleenstaande ouder geworden. Een status waar ik nooit zou kiezen. Ik word gedwongen nu iets te doen terwijl mijn lichaam en geest zich met elke vezel verzetten.. Ik mis mijn man verschrikkelijk, ik mis alles. Besef dat ik hulp nodig heb om het te verwerken. Zoek een goede therapeut die veel ervaring heeft met scheidingsverdriet. ( omgeving drenthe of groningen) Wil niet in de zweverige sfeer, ik zoek iemand die me er door heen lootst . Geen "huiswerk" of ademhalingstherapieën, maar iemand die voor mij alles op een rijtje kan zetten met wel ruimte voor emotie.
Suzanne40

Re: Goede therapeut gezocht!!

door Beheerder » ma 09 feb 2015, 14:04

Hoi Suzanne,

Voor een goede psycholoog of (relatie)therapeut kun je kijken op www.psyned.nl. Hier staat een overzicht van psychologen en therapeuten in heel Nederland. Als je zoekt op je postcode vind je er vast een bij jou in de buurt. Mocht je er niet uitkomen of vragen hebben kun je altijd bellen naar Psyned op 085 - 4014720.

Veel sterkte gewenst.

Met vriendelijke groet,

De Beheerder
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Relatietherapie - forumdiscussie