hallo, ik ben een jongen van 19 jaar en ik studeer.
Mijn (ex?)-vriendin is ook 19 en ze is onlangs met haar studie gestopt.
Mijn probleem is een lang verhaal dus laat ik beginnen bij het begin.
afgelopen donderdagavond zou ik naar haar huis gaan. We hadden om 23.00u afgesproken. Vervolgens kreeg ik een sms van haar dat ik beter om 23.30u kon komen omdat er iemand was(diegene ken ik, dus ik zag daar t probleem niet in). Desalniettemin, ik kwam gewoon om half 12 aan en verder verliep alles gewoon goed.
Dag erop ,hadden we afgesproken dat ik in avond haar nog een keer zou bezoeken, kreeg ze te horen dat ze niet werd aangenomen voor haar droombaan. Zij was erg boos en wilde geen gezelschap van mij die avond. Dat leek me begrijpelijk en vroeg haar of ze het zeker wist. Ze zei dat ze even alleen wilde zijn, nou ok..geen probleem.
Enkele uurtjes later bel ik haar op, zegt ze dat ze niet kan praten omdat er iemand is.. Ik vroeg heel normaal:''o wie dan?''
Zij voelde zich opeens beledigd, en ik zei dat ze me maar moest bellen zodra ze tijd had.. ik ging met mijn maten wat drinken/chillen. Vervolgens belt ze me op en zegt ze dat het gewoon een vriendin was die bij haar was, ik zei dat t mij niet uitmaakte wie het was..mijn probleem was dat ze zei dat ze geen gezelschap wilde van haar eigen vriendje notabene en wel van iemand anders. Ze bood haar excuses aan en ik zei dat ik plannen had voor die avond en er dus vandoor moest, we zouden maandag weer afspreken.
Toen ik dit tegen mijn maten vertelde zeiden ze dat ze misschien wel vreemd zou gaan.. dat zou ik nooit van haar hebben gedacht maar toen bedacht ik me dat er 1 ander jongen is met wie ze heeeeeel erg vaak chillt. Zij zijn samen zelfs 4 dagen naar portugal geweest terwijl wij een relatie hadden, daar deed ik totaal niet moeilijk over.