Hoe komt dit toch, "vertrouwen'

Heb je een vraag voor lotgenoten of wil je gewoon even je hart luchten. Ga dan hier je gang!

Hoe komt dit toch, "vertrouwen'

door culiswing » wo 21 jan 2015, 16:43

Na plm 1,5 jaar kon mn vriendin het niet meer, teveel aannames door mij met ruzies daarna.
Altijd weer goedmaken en beterschap beloven en ook gedaan.
Toch weer op een ander vlak de uitdaging, niet hetzelfde als daarvoor maar wel een bepaald gevoel bij haar.

Nu 1,5maand geleden en toch met regelmaat 1 a 2 x per week conatct gehad.
Vaak geeft ze dan aan boos te zijn, ze is gefrustreerd emotioneel, praat van manipulatie en alles wat ik aanbreng voeklt voor haar als een beschuldiging aan haar adres, wat voor mij niet zo is.

Het ging weer even goed, totdat bij mij van alles tegelijk kwam, een ex , mn dochter met problemen, en haar uitleg over boosheid. Ik heb op FB op een bericht gereageerd, die zoiets zei als dat het kna;lled zeer doet als degene waar je heel veel van houdt je laat vallen... , voor mij voelt dat ook zo omdat ik hoor overal de schuldige van te zijn. daarnaast de emoties van mn dochter en ex en tjakka...

Handig pfffff vast niet... maar moet je dan overal 5x bij na denken voordat je iets doet...
ik wilde haar dit uitleggen maar ze geeft aan het te laten bezinken en nu niet te willen praten.
Dat voelt niet fijn , misschien is dit kinderachtig... maar zij mag dus wel haar gevoel uiten wat het doet en dan is het niet nodig om even de negatieve gedachten on hold te zetten of uit te vragen hoe ik het bedoel, maar vervolgens mag ik me niet verdedigen of het uitleggen.

Ik hou nog zielsveel van haar, maar op die manier lukt het niet om er een stuk positiviteit in te styoppen om weer tot elkaar te komen. Ik weet het niet meer, moet ik hiermee stoppen, heel veel afstand nemen en nergens op reageren voor een x periode... pfffff
culiswing

Re: Hoe komt dit toch, "vertrouwen'

door Beheerder » do 22 jan 2015, 14:53

Hallo,

Dank voor het delen van je verhaal. Wellicht kun je deze stellen op onze relatiepagina, zie relatietherapie/. De vragen op deze pagina worden beantwoord door een van onze psychologen, zij kunnen je verder adviseren.

Natuurlijk is de je vraag hier ook van harte welkom als forumdiscussie, hier kunnen andere gebruikers op je vraag reageren en je van advies voorzien.

Veel sterke gewenst en met vriendelijke groet,

De Beheerder
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Relatietherapie - forumdiscussie