Hoe krijg ik haar terug ?

Heb je een vraag voor lotgenoten of wil je gewoon even je hart luchten. Ga dan hier je gang!

Hoe krijg ik haar terug ?

door Recht_doorZee » ma 15 apr 2019, 01:05

Ik ben al heel lang getrouwd en gelukkig met mijn vrouw. We hebben ook kinderen. We hebben welleens onenigheid gehad in al die jaren (maar dat is in elke relatie) , verder waren wij bijna altijd op dezelfde golflengte...De vonken spatten er niet vanaf maar ik kan zeggen dat wij een goede relatie hadden ....Ik hield veel van haar en ik dacht altijd dat het van haar ook zo was...enige minpunt is dat wij de laatste jaren mekaar niet zoveel zagen en kinderen werden groter hetgeen ook aandacht vergde...plus de stress van drukke baan hielp niet echt...Toch ging het goed tussen ons ....
Tot ongeveer 1 jaar geleden, ze zei tegen mij dat ze niet meer van mijn hield .....ze wil dat wij als vrienden blijven en verder niets of anders uit elkaar gaan...een heel lastige dilemma! Ik wil haar absoluut niet kwijt , ik hou heel erg van haar en ik weet dat diep van binnen zij nog van mij houdt...maar dat ze haar gevoel voor mij aan het wegdrukken is.
Ik heb vaak met haar gepraat om haar gevoelens terug te krijgen ,ze zegt dat het echt afgelopen is.... ze wil heet geen kans geven, ik heb veel dingen geprobeerd maar ik kon niet tot haar doordringen. Ze wil niet proberen onze relatie te redden.
Graag wil ik jullie advies , speciaal van lezeressen , ik hoop dat jullie kunnen adviseren hoe ik haar liefde voor mij wee aan kan wakkeren , en hoe zij naar mij kan luisteren en mijn en onze liefde een kans zal geven.
Recht_doorZee

Keer terug naar Relatietherapie - forumdiscussie