Partner nieuwe baan nieuwe collega,s. En met 1 kon hij het direct goed vinden.Een vrouw.Veel mail en sms verkeer tussen hun. Wat dus verborgen werd gehouden voor mij.Ook al ging het alleen over het werk en een beetje dollen. Tot ik een sms las. En die sms moest lollig overkomen en stelde niks voor. Toch bleef het knagen en vanaf toen ben ik constant in zijn gsm gaan kijken. Hij beloofde er mee te kappen maar ging er mee door.Ondanks dat ik me er verschrikkelijk bij voelde. Maanden hebben we erover geruzied en toen was het klaar. We konden zo niet verder. In de tussentijd had hij doodleuk weer een ander gevonden om sms verkeer en gesprekken mee te delen. Een meid die vriendin(met vriend) wilde worden met mij,maar mij links liet en laat liggen. Ze bellen elkaar vaak en ik weet daar niks van.Ja nu wel na het zien van zijn factuur. Daar dus ook weer ruzie over. Ik vind het niet erg dat hij gesprekken heeft met het andere geslacht,maar wees daar dan eerlijk over en sluit mij niet buiten. We hebben een break gehad van 2 weken. En afgesproken dat ik niet meer zo jaloers zal zijn en hij wat meer aandacht aan mij besteed en mij er meer bij te betrekken. Sinds de dag van terugkomst,doet hij raar. Gsm staat op stil.gsm zit constant in zijn broekzak. Als ik vraag waarom? zegt hij je moet me gewoon vertrouwen.Hij toont totaal geen affectie. Geen kus,kroel enz. Als ik vraag waarom? dan moet ik dat zelf maar doen. Ik doe dat altijd maar wil dat het ook van zijn kant komt. Het probleem is ook dat hij vind dat hij niks verkeerds heeft gedaan en ik hem niet zo moet wantrouwen. Echter ik vind dat het een soort van emotionele ontrouw is wat hij doet en heeft gedaan. Nu zegt hij een muur om zich heeft gebouwd door mijn wantrouwen.
Ik wil hem dolgraag vertrouwen. Het is ook niet zo dat ik denk dat hij lichamelijk vreemd zal gaan met 1 van hun maar de aandacht die hun krijgen en ik totaal niet doet mij heel veel zeer.
Ik weet niet meer wat ik moet doen? Hem met rust laten(even) of hem juist veel aandacht geven?
Zoek je een relatietherapeut in Hilversum? Kijk dan op: Relatietherapie Hilversum