Moeilijk

Heb je een vraag voor lotgenoten of wil je gewoon even je hart luchten. Ga dan hier je gang!

Moeilijk

door Michael » di 16 okt 2018, 14:35

Voorbeeld: Moeilijk
Hoi, ik zit nu een tijdje met een probleem waarvan ik niet weet of het aan m'n vriendin of aan m'n eigen onzekerheid ligt.
We zijn nu 5 maanden verliefd en de spetters vlogen er werkelijk van af. Laatst zijn we een aantal dagen op vakantie geweest en dat ging ook prima, op een enkel incidentje na, wat goed uitgesproken is.
Alleen, sinds de terugreis werd ze stiller, afstandelijker. En eenmaal weer alleen werden de whatapp berichtjes korter en veel minder spontaan, verliefd en vrolijk.
Ze zegt ook gelijk dat het allemaal niet aan mij ligt. Maar dat ze haar kinderen erg gemist heeft in de vakantie en nu tijd en ruimte nodig heeft om alles op een rijtje te krijgen. En ook heeft ze problemen en zorgen op haar werk, ik moet me geen zorgen maken...
Ze zegt ook sorry dat het allemaal even wat minder is... maar een simpele IHVJ heb ik ook helaas niet meer gelezen
Is het echt een stap terug, om haar tijd te gunnen of moet ik me nu echt zorgen gaan maken?
Gelukkig spreken we snel weer af en kan ik het haar vragen (moet ik dat doen, is dat verstandig?), die tergende onzekerheid is om gek van te worden...
Michael

Keer terug naar Relatietherapie - forumdiscussie