Relatie wordt ernstig niet geaccepteerd zonder hem te kennen

Heb je een vraag voor lotgenoten of wil je gewoon even je hart luchten. Ga dan hier je gang!

Relatie wordt ernstig niet geaccepteerd zonder hem te kennen

door Irisje » wo 23 maart 2016, 08:08

Beste,

Mijn relatie is 2 jaar geheim gehouden, omdat mijn broer en moeder mij het ultimatum gaven het huis uit naar hem en je bent mijn zusje niet meer. Destijds was ik 26 en driemaal met hem uit gegaan. Mijn moeder had hem een uurtje ongemakkelijk gezien en heeft daar een vooroordeel over geveld. Mijn broer kent hem helemaal niet.
Onze situatie is moeilijk, mijn oudste broer zien we ook niet meer door een ruzie veroorzaakt door zijn vriendin en haar kinderen. Tuurlijk zijn ze bang mij ook kwijt te raken, vooral zittende in deze slopende bijna in het rood staande financiƫle situatie. Terwijl mijn vader zich altijd kapot heeft gewerkt en voor iedereen klaargestaan heeft met mijn moeder.
Nu zijn ze verbitterd en negatief en is alles wat ze zien slecht inclusief mijn vriend.
Onze relatie is uitgekomen net toen ik het zelf wou vertellen, doordat ze telefoongegevens van mij zijn gaan bekijken. En het oordeel is nog steeds hetzelfde.

Ik ga hier kapot aan, ik voel me alleen in mijn ouderlijk gezin. Continu stress en ziek en huilen, omdat ik het gewoon niet meer weet. Normale mensen gaan gewoon met hun relatie verder op een volwassen manier. Ik zie hem amper en waarom is dat bij mij? Ik wil ze niet in de steek laten, maar mijn eigen toekomst lijdt door hen. Ik raak hem straks kwijt. Daarnaast durf ik niet tegen ze in, ik heb nog geen baan en geen poot om op te staan. Dit is ook moeilijk als je overspannen bent.
Mijn vriend zou me nooit weghouden bij hen, dat heeft hij al bewezen.

Ik weet dit niet meer op te lossen en lichamelijk wordt het me ook te veel. Mentaal was het al zwaar.
Is het een optie mijn vriend een brief te laten schrijven naar mijn moeder? Ookal is ze zo verbitterd en tegen en zal mijn hoogbegaafde broer haar nog zwarter laten kijken als hij dat ziet..
Of moet ik gewoon een baan blijven zoeken en hopen dat ik snel op mezelf kan wonen en dit durf uit te spreken thuis?

Anders ben ik hem kwijt.. En nog nooit heb ik mij zo goed gevoeld bij iemand..
Help me, alsjeblieft
Irisje

Re: Relatie wordt ernstig niet geaccepteerd zonder hem te kennen

door Beheerder » wo 23 maart 2016, 15:19

Beste Iris,

Dank voor het delen van je verhaal. Wellicht kun je deze stellen op onze relatiepagina. De vragen op deze pagina worden beantwoord door relatietherapeuten, zij kunnen je verder adviseren.

Natuurlijk is je vraag ook van harte welkom als forumdiscussie. Hier kunnen andere gebruikers op je vraag reageren en je van advies voorzien.

Veel sterkte gewenst en met vriendelijke groet,

De Beheerder
Beheerder
Beheerder

Re: Relatie wordt ernstig niet geaccepteerd zonder hem te kennen

door Irisje » wo 23 maart 2016, 15:40

Beheerder schreef:Beste Iris,

Dank voor het delen van je verhaal. Wellicht kun je deze stellen op onze relatiepagina. De vragen op deze pagina worden beantwoord door relatietherapeuten, zij kunnen je verder adviseren.

Natuurlijk is je vraag ook van harte welkom als forumdiscussie. Hier kunnen andere gebruikers op je vraag reageren en je van advies voorzien.

Veel sterkte gewenst en met vriendelijke groet,

De Beheerder

Excuses, ik had later pas gezien dat het daar ook kon.
Dankjewel groet,

Iris
Irisje

Keer terug naar Relatietherapie - forumdiscussie