Uitelkaar na heftige periode

Heb je een vraag voor lotgenoten of wil je gewoon even je hart luchten. Ga dan hier je gang!

Uitelkaar na heftige periode

door Xan » zo 09 okt 2016, 08:46

Mijn vriendin en ik zijn helaas afgelopen Maart uit elkaar gegaan, na een heftige periode.
We zijn 3,5 jaar samen geweest en ik was er van overtuigd dat wij samen oud gingen worden. Maar door veel problemen op mijn werk en uiteindelijk ontslag (omdat er afdelingen weg moesten), ben ik uiteindelijk in een isolement geraakt, waarbij ik mensen negeerde zonder dat ik dat door had. Ik heb bijna 2 jaar zonder werk gezeten en het enige waar ik me op richtte was werk vinden. Mijn vriendin was erg zorgzaam in die periode en we hebben vorig jaar zelfs een huis gekocht. Maar wat ik niet wist en zij mij ook niet vertelde is dat het met haar ook bergafwaarts ging. Op een gegeven moment liep bij haar ook de emmer over en gooide zij er alles in éen keer uit. Ik was toen al zo ver heen dat ik niet met de situatie om kon gaan en er ook niets mee heb gedaan. Uiteindelijk heeft zij maanden lang volgehouden dat ze moe was van haar drukke baan en in Maart verteld dat ze niet verder wilde. Ik had toen net een week een baan en ik wilde haar verassen met een reis naar Noorwegen. Ook zouden we een verre reis maken, waar ik haar wilde vragen of ze een kindje wilde.

We zijn nu al een half jaar verder en ik kan haar gewoon niet loslaten. Ik hou veel te veel van haar en zou heel graag met haar, samen met iemand, willen praten. Misschien dat we elkaar dan beter kunnen begrijpen, als een buitenstaander beide kanten van het verhaal hoort en dat het geen welles en nietes gesprek wordt.

We hebben het ondanks de nare periode altijd leuk gehad en hebben echt van elkaar genoten, maar zij kan dat nu niet meer zien. Ik hoop echt dat we er samen toch nog uit kunnen komen!

Gr. Xan
Xan

Keer terug naar Relatietherapie - forumdiscussie