EFT Relatietherapie Hoofddorp

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

door Beheerder » do 11 dec 2014, 10:24

Ik noem het voor de duidelijkheid graag ‘onderzoek’. Bij het openen van de relatietherapie proberen we grip te krijgen op wat er speelt, wat realistische doelen zijn, waar jullie vandaan komen en wat jullie van de behandeling verwachten. Vaak nam één van jullie het initiatief en is het voor de ander nog even wennen allemaal.

Jullie zullen merken dat jullie allebei onderwerp van de therapie zijn, maar dat ik soms bewust de aandacht even bij een van beiden houd. Soms heeft de initiatiefnemer veel op het hart en geeft het ruimte als dat eerst goed aan bod komt. En soms heeft degene die wat minder makkelijk het woord neemt, juist het meest te vertellen en bij te dragen aan jullie herstel.

Wat houdt relatietherapie in?

Het moment in de behandelkamer is alles wat we met z’n drieën hebben. Dat is daarmee een bijzonder en intens moment. Ik bereid onze tijd goed voor en ik neem tijd na afloop om de zaken goed op een rijtje te zetten. In de tijd dat we samenzijn gebeurt er veel.

Ik zorg voor balans in aandacht, focus op misschien acute vragen en de overkoepelende thema’s, en ik reageer op wat er gebeurt.

Ik begeleid stellen zoals jullie. Samen proberen we grip te krijgen op de situatie, de ‘crisis’ eruit te halen. Om vervolgens te onderzoeken wat er onder de oppervlakte speelt en te kijken waar en hoe jullie kunnen veranderen om weer samen te komen. Jullie kunnen bij mij ook in de avonduren op afspraak komen, wel zo makkelijk buiten de reguliere kantoortijden.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Hoofddorp? Neem dan contact (023-7009747) met mij op bij Relatietherapie Hoofddorp - ter attentie van Cato van der Belt.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten