Psycholoog bij je thuis Utrecht

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Psycholoog bij je thuis Utrecht

door Beheerder » ma 13 mei 2013, 09:21

Je bent van harte welkom in mijn praktijk Psycholoog bij je thuis.

Relatietherapie Utrecht
Een relatie wordt op een gegeven moment namelijk een beetje vanzelfsprekend. Je kent elkaar door en door (of in ieder geval: zo lijkt het), jullie hebben het hartstikke druk met van alles en nog wat en, ook al ben je nog zo vaak samen, je verliest elkaar een beetje uit het oog.

Je hoeft geen moeite meer te doen. En dat doe je dan ook steeds een beetje minder. Elke relatie verdient aandacht, een kritische blik en van tijd tot tijd serieuze reflectie. Bijna niemand neemt daar de tijd voor. In mijn ogen, als relatiepsycholoog, is dat doodzonde; want je kunt er niet alleen veel ellende mee voorkomen, maar jullie relatie wordt ook dieper, mooier en rijker als je elkaar kunt blijven stimuleren en laten groeien.

Echte hulp
Toch is relatietherapie het beste bij een vastlopende relatie (en trouwens, ook als jullie relatie goed gaat) kan een relatietherapeut je heel veel verrijking bieden. In de eerste plaats omdat er iemand bijkomt die jullie in gesprek kan brengen. Want daar schort het zeker weten aan. Anders dan vrienden en familie, ben ik als relatiecoach in staat jullie allebei te laten spreken maar belangrijker nog: te laten luisteren. Daarbij herkent de therapeut patronen in jullie ‘chemie’ en kan jullie handvatten geven daar uit te breken.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Utrecht? Neem dan contact met mij op bij Psycholoog bij je thuis - Utrecht
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten