Relatietherapeut Amersfoort - Ingrid Wijnands

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapeut Amersfoort - Ingrid Wijnands

door Beheerder » ma 25 okt 2010, 10:03

Ik ben Ingrid Wijnands en mijn psychologenpraktijk is Psycholoog Amersfoort.

Relatietherapie Amersfoort: omdat jullie het samen willen

Jullie moeten samen besluiten dat jullie nog verder willen. Dat is stap één. In de meeste gevallen hebben mensen die stap al gezet op het moment dat ze samen in therapie gaan. Dat is het goede nieuws. Maar juist ook tijdens de sessies is het van essentieel belang dat jullie tijd en moeite in elkaar investeren.

Het gaat erom dat je elkaar weer leert waarderen, dat jullie weer zien wat je vroeger zag in je partner. En dat gaat niet vanzelf.

Werk samen met Relatietherapie Amersfoort
Vaak lijkt het alsof één gelijk gaat krijgen en de ander ‘het allemaal gedaan heeft’. Jullie zullen snel merken dat dat soort vragen in de behandeling geen enkele rol spelen. Het gaat om het uitvlechten van jullie chemie, dat is het werk dat ons te doen staat.

De patronen die jullie in de loop der jaren samen ontwikkelden, zijn hardnekkig. Omdat het er zo diep ingesleten is, reageren jullie in automatismen. Jullie gedrag is voorspelbaar en bijna altijd hetzelfde. Zo lijkt het.

En dát gaan we als eerste doorbreken. Zodat jullie weer wat ontspannen met elkaar kunnen omgaan.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je een vraag hebt dan kun je deze aan 1 van onze relatietherapeuten stellen, ga dan naar stel je relatie-vraag.

Als je behoefte hebt aan een persoonlijk gesprek met mij? Neem dan even contact op met Psycholoog Amersfoort

Psycholoog Amersfoort - Ingrid Wijnands
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten