Relatietherapeut Amersfoort

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapeut Amersfoort

door Beheerder » di 08 maart 2011, 10:05

Fijn dat je komt kijken op mijn profiel! Ik ben Psycholoog Amersfoort is mijn psychologenpraktijk.

Relatietherapie Amersfoort: niet zomaar een relatiedipje
Elke relatie kent zijn ups en downs. Maar nu is het anders. Jullie vermijden elkaar, situaties of bepaalde onderwerpen. Ieder zit op zijn eigen eilandje.

Voor veel stellen is het een ongemakkelijk idee: praten met een relatietherapeut. Je vraagt je af wat zo’n therapeut nou kan doen wat jullie zelf niet kunnen. En tja, het is wel heel intiem allemaal wat jullie te bespreken hebben.

Toch is relatietherapie het beste bij een vastlopende relatie. In de eerste plaats omdat er iemand bij komt die jullie in gesprek kan brengen. Want daar schort het zeker weten aan. Daarbij herkent de relatietherapeut patronen in jullie ‘chemie’ en kan jullie handvatten geven daar uit te breken.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Heb je een vraag die je aan 1 van onze relatietherapeuten wilt stellen? Ga dan naar stel je relatie-vraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek? Neem dan contact met mij op bij Psycholoog Amersfoort

[b]Psycholoog Amersfoort
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten