Relatietherapeut Arnhem - Jikke Verhulst

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapeut Arnhem - Jikke Verhulst

door Beheerder » vr 28 jan 2011, 14:55

Mijn naam is Jikke Verhulst, Therapie Arnhem is mijn praktijk.

Relatietherapie Arnhem: je bent het waard, je geliefde ook
Want je kunt het je nog herinneren dat het anders was. Jullie liefde was toch niet zomaar iets, en nu nog niet, want je bent hier. Dus je wilt het er niet bij laten zitten. Je wilt het veranderen. Alleen hoe? Je bent radeloos.

Werk samen met Relatietherapeut Arnhem
Doe het niet alleen. Niet alleen omdat jullie in cirkeltjes draaien. Niet alleen omdat jullie soms een scheidsrechter nodig hebben. Maar een relatietherapeut de patronen helpt doorbreken, zodat jullie weer kunnen praten en open staan voor elkaars gevoelens. Zodat jullie samen weer kunnen groeien.

Kenmerkend voor mijn stijl van werken zijn aandacht, betrokkenheid, geduld, humor, speelsheid en directheid. Je vraag is het vertrekpunt, en de oplossing ervan het doel.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Arnhem? Neem dan even contact met mij op bij Therapie Arnhem

Therapie Arnhem - Jikke Verhulst
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten