Relatietherapeut Breda - Donneke van den Hoogen

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapeut Breda - Donneke van den Hoogen

door Beheerder » ma 09 aug 2010, 14:29

Ik ben Donneke van den Hoogen, Psycholoog Breda is mijn psychologenpraktijk. Ik ben lid van het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP).

Relatietherapie Breda: doe het niet alleen.
Misschien zijn jullie uit gewoonte nog bij elkaar, of voor de kinderen. Maar misschien ook omdat je je nog kunt herinneren hoe het vroeger allemaal was. Wat jullie plannen waren, hoe jullie zo graag wilden leven, hoe jullie liefde in het begin was. Je weet dat het het allemaal waard is. Alleen, niet zoals het nu gaat. Maar als jullie er samen over praten, dan loopt het steeds uit op ruzie. Dezelfde verwijten over en weer. De einduitkomst is eigenlijk al bekend. Met relatietherapie kan ik jullie helpen deze patronen te doorbreken. Open te staan voor elkaars gevoelens, emoties en wensen.

Toen ik nog klein was hadden mijn ouders een huisarts. Dit was niet zomaar een huisarts. Het was een betrokken, warme man die verder keek dan de kwaal en de medicijnen. Een man die luisterde, die ondersteunde, die soms richting kon geven. ‘Dat wil ik ook,’ nam ik mij voor. Toen ik psychologie ging studeren voelde ik mij meteen thuis in het werkveld. Zo zeer zelfs dat ik me lange tijd afvroeg hoe het kon dat iets dat me zo natuurlijk lag, een studie was, een baan. Ik bén een psycholoog, van nature. Natuurlijk gaf de opleiding me de handvatten en een gedegen basis om ook in de praktijk aan de slag te kunnen. Maar toch, ik heb het niet geleerd, ik was het al.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Breda? Neem dan even contact met mij op bij Psycholoog Breda

Psycholoog Breda - Donneke van den Hoogen
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten