Relatietherapeut Gelderland

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapeut Gelderland

door Beheerder » ma 15 nov 2010, 16:14

Psychologenpraktijk Nederrijn is mijn praktijk in Doorwerth. Ik ben lid van het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP) en BIG geregistreerd.

Relatietherapie Gelderland: je bent het waard, je geliefde ook
En jullie liefde ook. Want je kunt het je nog herinneren dat het anders was. Jullie liefde was toch niet zomaar iets, en nu nog niet, want je bent hier. Dus je wilt het er niet bij laten zitten. Je wilt het veranderen. Alleen hoe? Je bent radeloos.

Doe het niet alleen. Niet alleen omdat jullie in cirkeltjes draaien. Niet alleen omdat jullie soms een scheidsrechter nodig hebben. Maar een relatietherapeut kan jullie helpen de patronen te doorbreken, zodat jullie weer kunnen praten, open staan voor elkaars gevoelens, emoties, wensen. Zodat jullie weer kunnen groeien, samen.

Mijn manier
Ik wil persoonlijk met mensen omgaan. En je een vertrouwd gevoel geven tijdens de gesprekken die we voeren. Dat staat ook centraal in mijn eigen psychologenpraktijk in Doorwerth en in mijn behandelmethodes. Modern en doelgericht, warm en oog voor detail. Ik wil je ├ęchte aandacht geven, oprechte betrokkenheid.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Gelderland? Neem dan even contact met mij op bij Psycholoog Gelderland

Psycholoog Gelderland
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten