Relatietherapeut Heemskerk

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapeut Heemskerk

door Beheerder » vr 06 aug 2010, 12:11

Psycholoog Heemskerk is mijn psychologenpraktijk. Ik ben lid van het Nederlands Instituut voor Psychologen (NIP).

Relatietherapie Heemskerk: hoe is het zo ver gekomen?
Als het in je relatie niet goed gaat, dan gaat niks goed. Je energie raakt op. Je bent moe. En je sleurt je door de dagen heen. Je gaat dingen vermijden; moeilijke onderwerpen, elkaar en je eigen gevoelens. In stilte stellen jullie dezelfde vraag: hoe is het zo ver gekomen?

Vanaf mijn eerste werkdag in de praktijk in Heemskerk voel ik mij precies op mijn plek. Elke dag snap ik beter waarom mensen doen zoals ze doen, of ze nu samen zijn of alleen. Samen met jullie ga ik op zoek naar de antwoorden op de vragen die jullie hebben in je relatie.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Heemskerk? Neem dan even contact met mij op bij Psycholoog Heemskerk
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten