Relatietherapeut Maastricht - Hester Bossche

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapeut Maastricht - Hester Bossche

door Beheerder » do 10 maart 2011, 16:06

Goed dat je even mijn profiel bekijkt! Ik ben Hester Bossche en Psycholoog Maastricht is mijn psychologenpraktijk.

Relatietherapie Maastricht: het mooiste en het moeilijkste
Een relatie hebben is het mooiste en moeilijkste dat er is. Op de mooiste momenten vervult de relatie en die ander je hele leven en geeft betekenis aan wie je bent en waarom je hier bent. Een leven gedeeld, samen, maatjes, vrienden en minnaars, vader en moeder. En dan. Ineens…

De eenzaamheid is erger met zijn twee

Misschien is dit uit gewoonte, of voor jullie kinderen. Maar misschien ook omdat je je kunt herinneren hoe het was. Wat jullie allemaal van plan waren. Hoe jullie liefde vroeger was. En je weet dat het het waard is. Alleen, niet zoals het op dit moment gaat. Maar er samen over praten loopt steeds uit op ruzie.

In stilte stellen jullie dezelfde vraag: hoe is het zo ver gekomen?

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Wil jij een vraag aan 1 van onze relatietherapeuten stellen? Ga dan naar stel je relatie-vraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek? Neem dan contact met mij op bij Psycholoog Maastricht

Psycholoog Maastricht - Hester Bossche
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten