Relatietherapie Alkmaar - Geeske Wichers

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Alkmaar - Geeske Wichers

door Beheerder » wo 30 okt 2013, 13:46

Ik ben Geeske Wichers en Psycholoog Alkmaar is mijn praktijk.

Moeilijke momenten - Relatietherapie Alkmaar

Elke relatie heeft zijn moeilijke momenten. Er zijn altijd van die momenten dat het moeilijker tussen jullie beiden gaat. Maar deze keer zijn jullie blijven hangen in een moeilijke fase van jullie relatie. Jullie maken constant ruzie of proberen elkaar zoveel mogelijk te vermijden.

Praten helpt

Het is voor mensen lastig om samen in relatietherapie te gaan. Wat kan een relatietherapeut doen wat jullie zelf niet kunnen. En daarbij is het allemaal zeer intiem wat jullie allemaal te bespreken hebben.

Ga samen in relatietherapie

Relatietherapie kan grote verbeteringen voortbrengen in jullie relatie. Er wordt een neutrale partij betrokken die jullie weer in gesprek met elkaar brengt. Het voordeel hiervan is dat de therapeut ervoor kan zorgen dat zulke gesprekken niet eindigen in discussies wie er gelijk heeft, maar er juist voor zorgt dat de gesprekken tot de kern gaan. Ervoor zorgen dat de dingen die er echt toe doen besproken worden.

Een relatietherapeut staat objectief in de behandeling. De therapeut kan daarom jullie wijzen op ingesleten patronen die jullie ontzettend in de weg zitten.

Benieuwd wat ik voor jullie kan doen?

Neem contact op voor een kennismaking. Ik ben benieuwd naar jullie verhaal. Bekijk mijn website Psycholoog Alkmaar voor meer informatie.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten