Relatietherapie Almere - Hannie van Rijsingen

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Almere - Hannie van Rijsingen

door Beheerder » wo 25 nov 2015, 11:44

Ik ben Hannie van Rijsingen en help u graag in mijn praktijk Relatietherapie Almere.

Je relatie is niet meer wat het geweest is. Waar jullie vroeger niet van elkaar af konden blijven en elke keer als jullie elkaar aankeken kriebels voelden, is het nu vooral verwijten naar elkaar maken en proberen je niet teveel te ergeren aan de ander. Toch wil je diep van binnen niet weggooien wat jullie samen hebben opgebouwd. Misschien is het tijd voor relatietherapie?

Objectief beeld krijgen bij Relatietherapie Almere
Het kan heel verhelderend zijn om een objectief derde persoon eens te laten luisteren naar jullie verhaal. Iemand die niet oordeelt, iemand die geen partij kiest én iemand die verstand heeft van het onderwerp.

Zo gaan we bij Relatietherapie Almere samen op zoek naar de balans die weer hersteld moet worden binnen jullie relatie. Want uiteindelijk zijn jullie niet zomaar bij elkaar, en dat is het waard om voor te vechten!

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Driebergen? Neem dan contact (085 - 4014720) met mij op bij Relatietherapie Almere - ter attentie van Hannie van Rijsingen .
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten