Relatietherapie Alphen aan den Rijn: anders dan anders.
Bij mij in relatietherapie gaat het anders. Waarschijnlijk denk je dat je ‘met zijn twee gaat praten met mij erbij’. Maar: bij mij gaat het anders.
Jullie eigen groeiproces
Het meest in het oog springende verschil is dat ik jullie niet samen behandel met relatietherapie, maar allebei apart. Het is mijn ervaring en overtuiging dat ik veel meer kan bereiken door jullie allebei te helpen in jullie eigen groeiproces. Jullie zullen allebei veranderen, groeien. En daarmee, zul je merken, groeien jullie ook samen.
Zo kunnen we écht de diepte in en kunnen jullie je echt ontwikkelen in plaats van de helft van de tijd kwijt te zijn aan jullie dynamiek. Natuurlijk, die dynamiek is heel belangrijk, maar niet de oorzaak van de situatie waar jullie nu in zitten. Die dynamiek is het gevolg van wie jullie zijn, waar jullie nu zijn en wat jullie willen. En daar gaat het mij om.
Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU
Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.
Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Alphen aan den Rijn? Neem dan contact met mij op bij Relatietherapie Alphen aan den Rijn - Carla Leutscher.

Psycholoog Alphen aan den Rijn - Carla Leutscher