Relatietherapie Amsterdam - Julia van Alphen

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Amsterdam - Julia van Alphen

door Beheerder » wo 21 jan 2015, 10:22

Ik ben Julia van Alphen en je bent van harte welkom in mijn praktijk Relatietherapie Amsterdam.

Relatietherapie Amsterdam
Jullie relatie wordt, net als elke relatie, uiteindelijk een beetje vanzelfsprekend. Het nieuwe is er vanaf, je hebt het idee elkaar door en door te kennen en het leven en de drukte van alledag leiden dusdanig af, dat jullie elkaar stukje bij beetje uit het oog verliezen. Weet je wat het ook is? Je hoeft geen moeite meer voor elkaar te doen, gelukkig maar want je hebt daar noch energie voor, noch zin in.

Relatietherapie is voor iedereen die die moeite wel weer wil doen. Misschien omdat er een crisis is. Of dat jullie in een hele zware periode zitten. Het kan ook zijn omdat het allemaal wat vanzelfsprekend werd en jullie stilstand willen voorkomen.

Zien wat er is

Voor de meeste stellen is het best even slikken. Wat jullie niet in de gaten hebben is dat jullie ‘chemie’ er van alle kanten vanaf straalt. Zelfs in de meest alledaagse gesprekjes waarin jullie ‘je inhouden’ is precies te zien hoe jullie zijn. Ik geef dat vaak al in het eerste gesprek aan en laat zo zien wat jij en je partner met elkaar aan het doen zijn en hoe dat voor elkaar voelt.

Jullie reacties op elkaar zijn bijna instinctief. Dat komt omdat de basis emotioneel is. In de behandeling vinden we die emoties. We bespreken ze. We diepen ze uit. Je komt er achter dat jij en je partner heel primaire behoeften hebben naar elkaar en dat die heftigheid van reageren (of juist in jezelf keren) alles te maken heeft met bijvoorbeeld angst voor verlating, angst niet de moeite waard te zijn, angst voor kritiek, voor afwijzing.

De behandeling bij Relatietherapie Amsterdam richt zich op het vergroten van veiligheid en intimiteit en brengt via de emoties beweging en verandering.

Relatietherapie helpt jullie om vanuit een ander perspectief zicht te krijgen op zowel de inhoud als de vorm van de crisis. Door deze nieuwe manier van kijken zal er een wereld voor jullie open gaan en zal er snel veel veranderen.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Amsterdam? Neem dan contact (020 - 26 10 455) met mij op bij Relatietherapie Amsterdam - ter attentie van Julia van Alphen.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten