Relatietherapie Arnhem - Jan Aukes

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Arnhem - Jan Aukes

door Beheerder » wo 28 jan 2015, 11:15

Ik ben Jan Aukes en je bent van harte welkom in mijn praktijk Relatietherapie Arnhem.

Relatietherapie Arnhem
Relatietherapie Arnhem helpt je de vastgeroeste patronen te doorbreken. Maar belangrijker, het verdiept inzicht in jezelf en elkaar. Jullie delen gevoelens, gedachten, angsten en wensen die kwetsbaar zijn. Jullie hervinden mildheid naar elkaar, kunnen elkaar weer helpen en begrijpen waar jullie samen kunnen groeien.

Ook los van elkaar zullen jullie je ontwikkelen. Je komt jezelf tegen, je herkent je valkuilen en je dwingt jezelf bewust om te gaan met de onderwerpen die jou ten voeten uit bepalen. Daarmee ontwikkel je je zelfbewustzijn en het vermogen te groeien

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Arnhem? Neem dan contact (085 - 4014720) met mij op bij Relatietherapie Arnhem - ter attentie van Jan Aukes.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten