Relatietherapie Breda - Mark Alves

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Breda - Mark Alves

door Beheerder » ma 26 jan 2015, 10:58

Ik ben Mark Alves en je bent van harte welkom in mijn praktijk [url]Relatietherapie Breda[/url].

Relatietherapie Breda
Ik werk bij Relatietherapie Breda als relatietherapeut nauw samen met stellen die vast zitten. Meestal zijn de stellen bijzonder verrast van het tempo waarin de kern van de problemen wordt blootgelegd. Dat komt vooral omdat jullie niet door hebben hoe jullie interactie zelfs in een gewoon gesprekje wordt gekenmerkt door vaste patronen en verhoudingen. Jullie reageren in een reflex op elkaar.

De patronen zijn zó dominant dat je ze niet kunt negeren. Cliënten zelf hebben vaak helemaal niet door hoe zichtbaar hun interactie is, hoe veelzeggend ze in herhaling vallen, zelfs in een kort gesprekje.

Vandaar ook dat het een regelrechte verrassing is als al in het eerste of tweede gesprek de grootste obstakels en vastgeroest gedrag wordt blootgelegd.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Breda? Neem dan contact (076-7602891) met mij op bij Relatietherapie Breda - ter attentie van Mark Alves.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten