Relatietherapie Den Haag - Annebet Nolen

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Den Haag - Annebet Nolen

door Beheerder » wo 04 jun 2014, 09:55

k ben Annebet Nolen en Psychotherapie Den Haag is mijn praktijk.

Relatie is werken

Aan een relatie moet je blijven werken. Ook als het soms tegenzit moeten jullie er voor elkaar zijn. Maar soms komen jullie er samen niet meer uit. Jullie zitten in een fase van je relatie waar jullie beiden niet een oplossing voor hebben. Jullie praten niet meer met elkaar of maken constant ruzie met elkaar. Op dit soort momenten kan relatietherapie helpen.

Ik help jullie

Het is voor veel mensen lastig om in relatietherapie te gaan. Er worden intieme zaken besproken, die je eigenlijk alleen met zijn twee├źn bespreekt. Ik zorg ervoor dat jullie beiden op je gemak voelen. Geen enkele vraag of opmerking is raar of vreemd. Je kan alles in vertrouwen vertellen en ik zal geen van beiden veroordelen.

Tijdens de behandeling zal ik een neutrale partij tussen jullie beiden zijn. Ik zal voornamelijk luisteren en vragen stellen. Erover praten zal jullie relatie al veel goed doen en samen komen jullie tot oplossingen voor jullie huidige situatie.

Benieuwd wat ik voor jullie kan doen?

Ik ben benieuwd naar jullie verhaal en wil jullie graag helpen. Samen werken we naar een oplossing toe die voor jullie beiden prettig is. Neem telefonisch contact op via 070 - 22 10 12 3 of bekijk mijn website Relatietherapie Den Haag voor meer informatie.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten