Relatietherapie Leeuwarden - Henrike van Velde

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Leeuwarden - Henrike van Velde

door Beheerder » wo 21 jan 2015, 09:09

Ik ben Henrike van Velde en je bent van harte welkom in mijn praktijk Relatietherapie Leeuwarden.

Relatietherapie Leeuwarden
Jullie komen er zelf niet uit. Gesprekken lopen op niks uit. Van dagelijkse ditjes en datjes tot ruzies en openhartige ontladingen – het lijkt wel alsof er een plaat blijft hangen. Alles is al honderd keer gezegd. Jullie hebben precies hetzelfde gesprek, maar steeds op een andere manier. Het lukt geen van beide om er uit te breken. Het gebeurt in elke relatie.

Wat houdt relatietherapie in?

We gaan samen aan de slag op basis van een wetenschappelijk goed onderzochte methode: Emotionally Focused Therapy. De methode is heel precies uitgewerkt, aangescherpt en waar nodig verbeterd. Stellen vinden het een plezierige methode omdat de instap heel praktisch is en het resultaat heel diepgaand.

Je hoeft dus niet meteen het diepe in –sterker nog, dat kan niet eens. Jullie zitten bij aanvang jezelf en elkaar dusdanig in de weg, dat een gewoon gesprek al lastig genoeg is. Jullie zullen merken dat na verloop van tijd de ruimte er wel weer is.

Ook fijn om te weten, de methode is zo goed onderzocht omdat het een heel succesvolle methode is. Vooral als stellen door de eerste fase komen, is de kans heel groot dat jullie de behandeling succes afronden.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Leeuwarden? Neem dan contact (050-2110435) met mij op bij Relatietherapie Leeuwarden - ter attentie van Henrike van Velde.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten