Relatietherapie Rotterdam - Dilys Moons

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Rotterdam - Dilys Moons

door Beheerder » vr 15 nov 2013, 10:25

Ruzie en irritatie, het zijn twee grote negatieve storende factoren in het speelveld van de liefde. Ze vormen een vast onderdeel van iedere serieuze relatie. En dat hoeft helemaal niet te beteken dat jullie relatie over is op het moment dat jullie meer ruzie maken dan anders. Het draait uiteindelijk om wat jullie doen met de problemen die jullie tegen komen.

Zoals ik het zie gaat relatietherapie rotterdam vooral om twee dingen:

Ten eerste gaan we de illusiu doorbreken dat jullie elkaar door en door kennen, want geloof mij: je kan nog genoeg leren over je partner. Een hoop problemen komen juist voort uit het feit dat de partners gevoelens of wensen verborgen houden voor elkaar.

Ten tweede gaan we terug naar de kern, op zoek naar al die eigenschappen die je leuk vind aan je partner. Je kiest namelijk niet voor niets voor elkaar, en vaak vergeten mensen waarop ze ook alweer verliefd zijn geworden. En dat terwijl die eerste liefde de basis vormt waarop jullie de hele relatie gebouwd hebben.

Als je (anoniem) je verhaal kwijt wil en of met een relatievraag zit, kijk dan even op de 'pagina ''stel je relatievraag''.

Afbeelding

Heb je nog vragen aan mij persoonlijk? Neem dan even contact met mij op via mijn website: Relatietherapie Rotterdam.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten