Relatietherapie Rotterdam

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

door Beheerder » ma 11 nov 2013, 10:07

Je relatie is de basis van wie je bent. Van wie je kunt zijn. Het geeft je de veilige ruimte helemaal jezelf te zijn. Van geborgen en kwetsbaar tot ambitieus en ondernemend — vaak tegelijkertijd. Jullie voeden elkaar, zijn kritisch, ondersteunend en naar buiten toe een goed geolied team.

Jullie beseffen dat jullie geluk het resultaat is van onverminderde inspanning en investering in elkaar. Jullie houden elkaar scherp en geven elkaar ruimte. In liefde, respect en omdat het leuk is.

Relatietherapie werkt
Daarom is de eerste stap in vrijwel alle vormen van relatietherapie er een van ‘doorbreken’: we vinden de patronen en automatismen die zich in en tussen jullie afspelen. Je zult merken dat het betrekkelijk eenvoudig is ze te herkennen, zowel bij jezelf als tussen jullie.

Je gaat ook merken hoe moeilijk het is om, zelfs als je het weet, die patronen te doorbreken. Toch is het belangrijk dat we deze stap goed maken. Het is heel eenvoudig; zolang jullie elkaar niet écht kunnen bereiken, kun je niet verder.

Veel stellen geven aan eigenlijk veel te lang te hebben gewacht – ‘Goh, hadden we dit maar een half jaar eerder gedaan!’ Ik kan me goed voorstellen dat je het zo lang mogelijk uitstelt; het is ook eng, moeilijk en voelt misschien raar om zo je hele hebben en houden met een relatietherapeut te bespreken.

Maar het is echt honderd keer beter om snel je verhaal te doen en snel aan de slag te gaan. Net als met alles geldt voor je relatie: hoe eerder je erbij bent, hoe makkelijker ik jullie kan helpen.

Een psycholoog die dichtbij is
De kern is dat jouw hulpvraag gaat over de wisselwerking tussen jou en je omgeving. Hoe ben je in deze situatie verstrikt geraakt en hoe kom je er weer uit? Ik help je jouw creativiteit te herstellen en ondersteun je zo op jouw weg.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Rotterdam? Neem dan contact met mij op bij Relatietherapie Rotterdam
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten