Relatietherapie Tilburg - Marielle Koek

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Tilburg - Marielle Koek

door Beheerder » do 10 apr 2014, 08:51

Ik ben Marielle Koek en je bent van harte welkom in mijn praktijk Psycholoog Tilburg.

Relatietherapie Tilburg
Steeds meer stellen laten zich tijdelijk begeleiden door een relatietherapeut. Dat is een goed teken. Vaak blijken onoverkomelijk grote problemen toch bespreekbaar en oplosbaar en hebben stellen elkaar ergens onderweg uit het oog verloren. Want er was ooit grote liefde, saamhorigheid en een gedeeld gevoel. Sterker nog, waarschijnlijk voelde het alsof jullie de hele wereld aankonden. En nog steeds weten jullie ergens: samen zijn we tot bijzonder veel in staat.

Evenwel is het nu goed mis. Daar is een relatietherapeut voor. Als je elkaar niet meer kunt bereiken, elk gesprek uitdraait op hetzelfde, het vertrouwen geschonden is, er geheimen of leugens waren. Er is pijn, verdriet en een groot gevoel van onmacht er uit te kunnen breken.

Verrassend snel inzicht

Ik werk als relatietherapeut nauw samen met stellen die vast zitten. Meestal zijn de stellen bijzonder verrast van het tempo waarin de kern van de problemen wordt blootgelegd. Dat komt vooral omdat in de gesprekken zichtbaar wordt welke vaste patronen en verhoudingen, jullie inmiddels samen hebben ontwikkeld en die soms ook de interacties regeren. Dat doorbreken, vraagt dan anders naar jezelf, elkaar en jullie relatie te kijken.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Tilburg? Neem dan contact (013 – 20 32 014) met mij op bij Relatietherapie Tilburg - ter attentie van Marielle Koek.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten