Relatietherapie Utrecht - Agnes Garst

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Utrecht - Agnes Garst

door Beheerder » vr 16 mei 2014, 12:15

Ik ben Agnes Garst, psycholoog uit Utrecht. Relatietherapie is stellen die moeite willen doen voor hun relatie. Dit kan uiteenlopende oorzaken hebben bijvoorbeeld, zware periode, stilstaande relatie.

De behandeling
Tijdens de behandeling jullie opnieuw naar jullie als individu en in relatie tot elkaar kijken. Waarschijnlijk zijn jullie het oog voor elkaar verloren en ‘zien’ jullie elkaar niet meer. Relatietherapie kan jullie dan helpen. Bekijk mijn website voor meer informatie: Relatietherapie Utrecht.

Misschien heeft één van jullie wel een heel ander probleem dat tussen jullie onuitgesproken bleef - een depressie bijvoorbeeld, een burn-out of een onverwerkt trauma. Iedere relatie is anders, dus we weten niet wat jullie weer opnieuw aan elkaar kunnen laten zien, maar wij weten zeker dat het er is.

Daarmee doorbreken we de neerwaartse spiraal en kunnen we samen aan de slag. ‘Liefde is een werkwoord’, luidt het gezegde en dat geldt zeker in onze praktijk. En we zeggen het alvast, we gaan echt aan het werk.

Contact
Benieuwd wat we voor elkaar kunnen betekenen? Maak telefonisch een afspraak via 030-2270090 of bekijk mijn website Psycholoog Utrecht.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten