Relatietherapie Vught - Josie van Dijk

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Vught - Josie van Dijk

door Beheerder » di 11 jun 2013, 10:34

Ik ben Josie van Dijk en je bent van harte welkom in mijn praktijk Therapie Vught. Ik werk intuïtief, betrokken en op het dagelijks leven gericht. In de behandeling gaan we op zoek naar ervaringen waaruit nieuwe of opnieuw gevonden vaardigheden naar voren komen.

Relatietherapie Vught
Veel mensen zien relatietherapie als een laatste redmiddel, dat pas ingezet kan worden op het moment dat jullie eigenlijk al bijna uit elkaar zijn. Dat is nadrukkelijk niet de beste timing, je doet er goed aan om al eerder relatietherapie te overwegen. Hoe eerder je erbij bent, des te groter wordt de kans dat jullie uiteindelijk samen verder kunnen.

Jullie chemie
In de behandeling richten we ons ook op die twee aspecten: de diepere emoties en jullie interactie. Dat laatste als eerste. Ik help jullie inzien wat de patronen zijn, waar de reactie op elkaar bijna een reflex is. Zo kunnen jullie de vaste stappen van jullie interactie herkennen en er uit breken. Als jullie dat gedaan hebben, kunnen jullie verder.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Als je vragen hebt, dan kun je deze gerust stellen aan 1 van onze relatietherapeuten. Ga dan naar stel je relatie vraag.

Heb je nog vragen of wil je in relatietherapie in Vught? Neem dan contact met mij op bij Therapie Vught - ter attentie van Josie van Dijk.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten