Relatietherapie Zoetermeer

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Zoetermeer

door Beheerder » wo 18 sep 2013, 11:55

Een relatie zonder ruzie kan nooit een gezonde relatie zijn. Er zijn altijd irritaties of frustraties die vaak het snelst en best opgelost worden door af en toe de confrontatie met elkaar aan te gaan. Maar soms is dat niet meer genoeg. Dan lukt het niet meer om de dingen die je eigenlijk wil zeggen, te zeggen. Dan kan relatietherapie zoetermeer voor jullie uitkomst bieden.

Mijn behandeling

Ik speel een neutrale rol. Een toeschouwer die er voor gaat zorgen dat het gesprek tussen jullie weer op gang komt. Maar wel op een positieve en constructieve manier. Daardoor worden de vaak intieme en heftige onderwerpen die er tussen jullie spelen bespreekbaar. En als we dat bereikt hebben zijn we al een heel eind op weg jullie relatie weer leefbaar te maken.

Een relatietherapeut is in staat om jullie relatie van een afstand te bekijken. Daardoor worden de ingeslopen patronen zichtbaar die jullie, waarschijnlijk onopgemerkt, erg in de weg zitten.

Contact

Heb je nog vragen over mij of over mijn werkwijze? Kijk dan even op de site van mijn praktijk: Psycholoog Zoetermeer.
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten