Relatietherapie Zwolle - Klaas-Jan van der Weide

Heb je een dringende relatievraag of zoek je een goede relatietherapeut bij jou in de buurt? Kom dan even binnen!

Relatietherapie Zwolle - Klaas-Jan van der Weide

door Beheerder » vr 29 nov 2013, 15:07

Ik ben Klaas-Jan van der Weide en Psycholoog Zwolle is mijn praktijk. Ik ben aangesloten bij het Nederlands Instituut van Psychologen (NIP).

Relatietherapie Zwolle: wanneer?
Een relatie wordt op een gegeven moment na een beetje vanzelfsprekend. Je kent elkaar door en door (of in ieder geval: zo lijkt het), jullie hebben het hartstikke druk met van alles en nog wat en, ook al ben je nog zo vaak samen, je verliest elkaar een beetje uit het oog. Je hoeft geen moeite meer te doen.

En dat doe je dan ook steeds een beetje minder. Totdat het fout gaat: stilte of juist slaande ruzies beheersen je relatie en jullie komen er samen niet meer uit.

Elke relatie verdient aandacht, een kritische blik en van tijd tot tijd serieuze reflectie. Bijna niemand neemt daar de tijd voor. In mijn ogen is dat doodzonde; want je kunt er niet alleen veel ellende mee voorkomen, maar jullie relatie wordt ook dieper, mooier en rijker als je elkaar kunt blijven stimuleren en laten groeien.

Relatietherapie ONLINE van Psycholoog NU

Heb je een vraag die je aan 1 van onze relatietherapeuten wilt stellen, ga dan naar stel je relatie-vraag.

Heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek? Neem dan gerust even contact met mij op bij Psycholoog Zwolle

Psycholoog Zwolle - Klaas-Jan van der Weide
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar onze relatietherapeuten