Condooms gevonden in mijn echtgenoot zijn portefeuille

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

15 december 2016 - Belangrijk: dit forum is in beheer van Psychologen Nederland. Wij helpen graag zoveel mogelijk mensen met inzicht krijgen in hun psyche en gevoelens en delen daarom soms de antwoorden op de hulpvragen op dit forum via onze blog. Als je hier een vraag post kan het zijn dat jouw vraag - uiteraard anoniem - behandeld wordt op onze blog op psyned.nl.

Condooms gevonden in mijn echtgenoot zijn portefeuille

door CELINE » di 11 dec 2018, 17:40

Hoi,

Mijn echtgenoot heeft blijkbaar achter mijn rug condooms gekocht. Ik wilde er een nieuwe pasfoto van onze in steken en was dus zeker niet op zoek naar iets. Wij zijn al tien jaar samen en gebruiken geen condooms. Ik heb hem met de vondst geconfronteerd. Hij beweert dat hij ze kocht op een moment dat het minder goed ging tussen ons en er tijdje geen seks was. Hij zegt dat hij zichzelf bevredigde in de auto met een condoom.

Ik vind dit een vreemde verklaring en denk nu dat hij me bedriegt. Hij zegt dat ik paranoia ben.

Ik had graag de mening van iemand gehoord. We hebben twee kinderen, maar ik twijfel of ik zo verder wil.

Celine
CELINE

Re: Condooms gevonden in mijn echtgenoot zijn portefeuille

door Mensjie » vr 14 dec 2018, 00:46

Hey

Ik geloof oprecht dat mannen soms zo stom zijn dat ze niet nadenken voor dat ze iets doen, zelf al kan het zo dubbelzinnig lijken.

De kans bestaat hier wel dat hij meent wat hij gezegd heeft en het echt om die reden gekocht heeft. Langs de andere kant moet je natuurlijk betrokken kunnen confronteren. Ik zou het nog is met hem erover hebben. Over je twijfels en dat je aan het twijfelen bent er een einde aan te maken omdat het zo gespeeld lijkt van hem. Maak hem duidelijk waar het op staat. Misschien zal hij dan harder zijn best doen om
Je te overtuigen en zie jij het bewijs ook meer helder.
Mensjie

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut