Getrouwd in scheiding en kinderen

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

15 december 2016 - Belangrijk: dit forum is in beheer van Psychologen Nederland. Wij helpen graag zoveel mogelijk mensen met inzicht krijgen in hun psyche en gevoelens en delen daarom soms de antwoorden op de hulpvragen op dit forum via onze blog. Als je hier een vraag post kan het zijn dat jouw vraag - uiteraard anoniem - behandeld wordt op onze blog op psyned.nl.

Getrouwd in scheiding en kinderen

door Ikhouvanjou » do 12 aug 2021, 22:20

Ik heb nu 6 maanden een relatie hij is nog getrouwd ligt in scheiding

Wij zijn samen zo dolgelukkig echte soulmates en kunnen niet zonder elkaar
Ik heb 2 kinderen die accepteren hem direct (als mama maar gelukkig is zeggen ze altijd)

Hij heeft ook 2 kinderen beide 14 jaar
Ik zal even goed beginnen

Wij zijn collega’s en konden het al vanaf vrijwel begin af aan goed met elkaar vinden
Hij getrouwd ik in relatie verder ook nooit gevoelens voor elkaar te hebben
Begin dit jaar veranderde dat we werden verliefd en dan ook echt goed verliefd
Hij is getrouwd en schrok hier enorm van hij is niet zo maar verliefdheid kan je niet bedwingen,we gingen ervoor vol passie en zo blij samen.

Hij vertelde het haar dit wilde ik graag want iemand bedriegen hoort niet , alle kaarten gingen netjes op tafel uiteraard was ze heel erg kwaad , jammer genoeg zijn zijn 2 kinderen het dupe geworden ze zei alles waar hun 2 bij waren en ze kregen echt alles mee hij was de boeman ze sloeg hem ook en er kwam van alles uit (ik was hier niet bij trouwens)

Hij is stel over sprong bij mij ingetrokken wat hun nog kwader maakte (en ik kwam ineens in een situatie terecht van rust in huis (zelf nog niet lang bij vervelende ex weg) en ineens had ik 24/7 weer 1 erbij in , in principe niet erg maar moest natuurlijk wennen aan vrijheid kwijt zijn..

Waar ik jullie voor app is dat zijn kinderen hem totaal niet willen zien , op Appjes schelden ze hem verrot of dreigen . Ze zeggen ook app ons niet hij doet het toch en krijgt af en toe een woord that’s it vervolgens ruzie hij moet ze niet appen hij denkt ok ik laat ze even dan krijgt hij verwijten dat hij niet appt.
Gaat hij daar op in word hij weer verrot gescholden of genegeerd
Mij willen ze helemaal niet zien wat ik ook wel snap in hun ogen heb ik hun vader van hun moeder weggehaald ik snap dit
Maar nu komt het dat ik ontzettend merk dat het hem sloopt hij gaat er kapot aan hij wil zo graag zijn kinderen zien ze vasthouden gewoon met ze kunnen praten dit wil allemaal niet waardoor wij af en toe wrijving krijgen hij word wat logisch is sacherijnig en jammer genoeg uit hij dat verkeerd waardoor wij een soort snauw krijgen naar elkaar

Nu is het zo erg dat ze mij ook dreigen op zijn app hij doet alles fout
Ik snap heel goed dat ze flink gekwetst zijn maar komop dit is je vader

Hij is vandaag bij me weggegaan hij wil helemaal niet weg maar hij moet weer een band opbouwen met zijn kinderen hij gaat er kapot aan (hij is nu bij zijn broer in logeren)
Morgen zou hij gaan praten met zijn ex en kinderen

Nu zit ik hier jankend als een open kraan hij daar hetzelfde we willen bij elkaar zijn kunnen niet zonder elkaar
Maar we weten nu al dat de kinderen of zeggen hij bekijkt het maar lekker of dat ze gaan eisen dat hij mij moet blokkeren en nooit meer mag zien (buiten werk om dan)

Ben ik nu zo naïef dat ik vind dat kinderen dat niet mogen eisen?
Echt ik snap dat ze kwaad zijn dat ze niks met mij willen
Maar komop hij mag dus totaal niet gelukkig worden en zou dan alleen in hun leven mogen komen als hij naar hun eisen luisterd?

Help mij ik raak zo in de war alles doet zeer ik ga eraan kapot en hij ook

Ps hij gaat ook hulp voor zichzelf zoeken want hij gaat eraan onderdoor
Ik wilde graag online advies help mij
Ikhouvanjou

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut