Hallo,
Ik heb sinds 1 november een nieuwe relatie, dit is allemaal vrij snel gegaan mijn vriend had nog een relatie die al een aantal maanden niet goed ging met zijn ex toen we elkaar leerde kennen. We zijn na zijn relatie breuk vrij snel gaan samen wonen en waren helemaal gelukkig met elkaar, begin december kwamen we er achter dat ik zwanger was en na goed overleg hebben we besloten dat het kindje ging komen, we zijn er beiden erg blij mee.
Nu is het probleem dat mijn vriend een eigen zaak aan het opzetten is en dus erg druk is en weinig tijd voor mij heeft, daar komt bij dat ik vanaf 1 dec werkeloos ben geraakt en mijn hele leven van vrijgezel die in de horeca werkte en regelmatig uit ging met vriendinnen, naar zwangere werkeloze huisvrouw die geen baan kan vinden en met 9 van de 10 meiden waar ik mee omging geen raakvlakken meer heb.
Ook heb ik een moeilijke jeugd gehad met gescheiden ouders, met aan de ene kant een moeder die geen kinderen wilden en door haar moeilijke jeugd niet in staat is liefde te uiten en aan de andere kant mijn vader waar ik van mijn 2e tot mijn 7e heb gewoond die mij zowel geestelijk als lichamelijk mishandeld heeft, op de basis school ben ik altijd erg gepest en heb best moeite met mensen op een dieper niveau echt te vertrouwen. Verder ben ik goed in staat de meeste dingen te relativeren en heb ik een groot gedeelte van mijn jeugd een plekje gegeven.
Het probleem is nu echter dat ik me ongelofelijk eenzaam voel, onbegrepen en het ergst vind ik nog dat ik totale wantrouwen heb naar mijn vriend, op dit moment is hij bij zijn vrienden wat drinken en heeft hij mij alleen thuis afgezet en ik voel in de steek gelaten alsof hij niet bij me wil zit, ook ben ik erg bang dat hij kontakt heeft met andere vrouwen of misschien terug gaat naar zijn ex vriendin.
Ik heb hier erg veel moeite mee en het gaat soms zelfs zo ver dat ik zwetend met hartkloppingen op de bank zit en compleet over me toeren raak, we hebben er ook over gesproken en hij is heel lief en begrijpend alleen het probleem is als hij een drukke dag heeft gehad en kribbig op mij reageert ik daar niet tegen kan en dan zelf ook boos reageer omdat ik alleen maar blij ben hem te zien.
Wat kan ik hier aan doen, ik zou zo graag mijn vriend vertrouwen geven maar heb hier ongelofelijk veel moeite mee en ben heel erg bang belazert, verlaten of voorgelogen te worden.
Ik hoop dat ik hier een antwoord op kan krijgen want hij is de man voor mij en ik ben zo gelukkig met hem, hij is alles wat ik zoek in een man, lief, zorgzaam, zachtaardig, alles waarvan ik al dacht dat het niet meer bestond in de mannen van tegenwoordig en ik wil niets liever dan ons kindje samen opvoeden. Ik wil hem niet kwijt en ben bang dat door hoe ik me voel, opstel en reageer dit wel gebeurt.
Help....
Groetjes,
Tessie
Zoek je een goede relatietherapeut in Houten? Kijk dan even op: Relatietherapie Houten