Hallo,
Ik ben 27, en hou ontzettend veel van mijn vriendin. Er is niets mis met onze relatie, en het gaat allemaal goed.
Ik word alleen geregeld nagejaagd door het seks verleden van mijn vriendin. Ze heeft allerlei (voor mij vreemde) experimentele dingen gedaan, trio's gehad, en had seks met iedereen die ze tegen kwam (puur voor de seks). Ze was voor onze huidige relatie nooit monogaam, en heeft zelfs in vorige relaties seks gehad met anderen.
Ze sprak gewoon af met andere mensen om seks te hebben, mensen die ze niet kende. Ze heeft echt ontzettend veel sekspartners gehad in haar verleden.
Geregeld komt het als een stemmetje in me omhoog om het me even flink in te wrijven, en het maakt me kwaad, verdrietig en soms zelfs ziek (tot overgeven toe).
Hoe kom ik hier overheen? Ik wil me kunnen focussen op onze relatie hier en nu, zonder dat het verleden er toe doet.
P.s. Ik ben absoluut niet bang dat ze vreemd gaat van me. Het gaat puur om het verleden en wat ze gedaan heeft.
Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Pseudonym.
Zoek je een goede relatietherapeut in Amsterdam? Kijk dan even op: Relatietherapie Amsterdam