Hallo, ik en mijn vriend zijn nu 7 jaar bij elkaar. Ik ben een paar jaar geleden vreemd gegaan en we hadden dit opgelost (althans dat dacht ik), want hij zei altijd het is goed zo, ik wil je niet kwijt en ik hou van je. Nu heb ik ontdekt dat mijn vriend heeft gelogen tegen mij, hij zei dat hij bij een vriend was terwijl hij naar een feestje was gegaan. Hij had al een paar x aangegeven dat hij vond dat ik te veel vragen stelde en zeurde. Ik heb dit ontdekt en heb dit aan hem gevraagd. Hij heeft t niet ontkent, maar mijn vertrouwen is nu de ene moment weg en het andere moment vertrouw ik hem weer. Wij wonen ook nog niet samen, daardoor krijgen we ruzies door de stomste redenen. En na zo veel jaar vertelde hij mij dat hij er soms aan dacht, dat ik was vreemdgegaan. Hij zei ook dat we even tijd nodig hadden. Maar die avond belde hij mij en zei dat hij van me hield en niet zonder mij vertelde wilde. Wat moet ik nu doen? Ik twijfel nu ook waar hij is. Ik ben even ten einde raad en voel me er heel naar over.
Zoek je een goede relatietherapeut in Amsterdam? Kijk dan even op: Relatietherapie Amsterdam