Hij wil rust in relatie, want ik claim hem teveel

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

Hij wil rust in relatie, want ik claim hem teveel

door har » ma 30 jan 2012, 13:52

we woonde samen maar nu is hij weg ,en hij wil rust, ik claim hem teveel, woonde samen met mijn 2 kids,wil zijn zoon er niet bij hebben,omdat die drugs verslaafd is 17 jaar oud geen school of werk heeft.

Zoek je een goede relatietherapeut in Rotterdam? Kijk dan even op: Relatietherapie Rotterdam
har

Re: Hij wil rust in relatie, want ik claim hem teveel

door Therapie Amsterdam » ma 30 jan 2012, 16:35

beste Har
je legt meteen de vinger op de zere plek
ik denk dat er een relatie is tussen dat je zoon aan de drugs is, het weggaan van je vriend en jouw claimend gedrag. ik raad je aan een goede therapeut op te zoeken, omdat claimend gedrag vaak voortkomt uit gebeurtenissen uit de jeugd, die je niet hebt kunnen verwerken. in de regel hebben wij mensen een buitenstaander nodig om diepe invloeden vanuit onze jeugd te verwerken
ik wens je sterkte en ga er vanuit dat je claimend gedrag kan veranderen.
warme groet,
Therapie Amsterdam
Patrice Nieuwenhuijs therapie Amsterdam
Therapie Amsterdam

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut