Ik ben 21 jaar (pas verjaart in deze maand december), mijn vriend is 31 jaar.
Wij zijn sinds ongeveer eind 2008 samen, 3 jaar samen ongeveer.
Ik hou zielsveel van hem, hij is ook mijn 1ste echt partner. En hij houdt van me.
Wij wonen 45 km van elkaar.
Ik ben nooit blijven slapen bij zijn appartement.
Hij woont alleen met zijn hond.
Ik woon nog bij mijn ouders.
Hij laat zo moeilijk zijn gevoelens zien. Daarbij probeer ik hem gerust te stellen, en daarbij heeft hij mij heel kleine dingen vertelt die hij nog nooit tegen iemand heeft verteld.
Hij heeft een slechte jeugd gehad, geen huisje, tuintje & boompje gehad.
Zijn moeder heeft nog nooit naar hem opgekeken, alleen als het kerst of nieuwjaar is, verwachten ze cadeautjes van hem, het gaat hun niet om hoe het met hem gaat of bij hem langs te komen. Zijn vader heeft hij nog nooit gekend.
Hij wil dat verwezenlijken 'het huisje, tuintje'. Een gezin hebben, wat hij nog nooit heeft gehad.
Mijn ouders zijn ouderwets, ze willen dat mijn vriend langs komt om met mij te trouwen. Ik vertel hem vaak, kom langs bij mijn ouders. Hij zegt stel je voor dat ze ons leeftijdverschil niet aanvaarden of iets anders. Maar mijn ouders hebben zelfs een grote leeftijdsverschil van 20 jaar ongeveer. Is hij bang? Is hij bang dat hij geen gezin kan stichten? Ik weet het niet meer..
Hij vindt dan dat hij éérst fatsoenlijk werk moet vinden en geld moet sparen voor ons trouw en na ons trouw. Ik vertel hem ook wel, zoek werk, spaar wat lieverd. Ik help hem bij alles, steun, liefde, volste vertrouwen, etc. Het leven is niet goedkoop als je een gezin wilt.
Hij vertelt dat hij niet gelukkig is. Hij wil contact verbreken met zijn familie. Hij wil dat ik met hem samen wakker wordt, met hem samen de dag & nacht doorbrengen. Ik vertel hem dan, aan jouw familie kan je niets veranderen.
Maar hij heeft wel aangetoond, dat hij begin 2012 een besluit ga nemen van zijn leven in het algemeen.
Dat kan zijn door onze relatie stop te zetten en door te gaan OF toch voor onze relatie door te beleven. Ik dacht als je van me houdt, kan je toch niet zomaar ons relatie verbreken.
Hij vertelt dat wij dromen, voor die werkelijkheid ' trouwen en gezin stichten samen'.
Ik hem daarbij helpen, maar weet niet hoe! Ik hoop dat er iemand is die mij ( mij & mijn vriend) kan helpen..
Met vriendelijke groeten,
Chloe
Zoek je een goede relatietherapeut in Amsterdam? Kijk dan even op: Relatietherapie Amsterdam