geachte
na 7 jaar samen te zijn met mijn vriendin en anderhalf jaar samen te wonen heeft mijn vriendin een pauze ingelast en is terug thuis gaan wonen.
ik had dit niet zien aankomen omdat we niet vaak ruzie hadden en na 7 jaar dacht ik dat alles wel zijn gang zou gaan.
Achteraf bekeken geef ik wel toe dat we niet echt aan onze relatie werkte maar op het moment zelf had ik dit niet door .
het leven van mijn vriendin stond in het leven van mij.
als zij iets wou kopen bv zei ik altijd heb je dit wel nodig of kost dit niet te veel.
Ze kon op den duur niet meer haar eigen zijn.
Ook gaf ik haar geen complimentjes omdat zij een heel mooi meisje is en voor uiterlijk een veel mooiere jongen als ik kan krijgen.
ik dacht dat wanneer ik veel complimentjes zou geven zij haar te goed zou voelen en dan voor een mooiere
man zou gaan.
En gaf ik haar in plaats van complimentjes kritiek.
dit heeft zij jaren volgehouden omdat ze mij graag zag .
Ik besef nu mijn fouten en mijn kijk op het leven was volledig verkeerd.
Veel sparen zodat we een groot huis met grote auto konden kopen en moest mijn vriendin iemand zijn die
ze eigenlijk niet was, en hierdoor genoten we niet van het leven.
ik besef nu dat dit allemaal niet belangrijk is en het enige wat telt mijn vriendin is
We zijn nu al een maand verder en hebben terug een paar keer afgesproken.
dat is altijd wel leuk maar mijn vriendin zegt dat ze dit allemaal eerst moet kunnen vergeten voor we terug
eventueel een kans geven.
Hoe kan ik haar helpen dit allemaal te vergeten zodat we terug opnieuw een relatie kunnen starten?
Zoek je een goede relatietherapeut in Rotterdam? Kijk dan even op: Relatietherapie Rotterdam