Hulp nodig bij oplossen van vriendinnenprobleem

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

Hulp nodig bij oplossen van vriendinnenprobleem

door hopeloosmeisje » di 24 jan 2012, 17:08

heey ik heb probleem me beste vriendin en me vriendin .
me vriendin wil niet met me beste vriendin op kamp me beste vriendin wou wel maar nu ik haar heb gezegd dat me vriendin niet met haar wilt wilt zij ook niet meer met haar maar ik wil echt met hen hoe kan ik hen helpen weer goed te maken Hoe overleef ik dit!

Zoek je een goede relatietherapeut in Utrecht? Kijk dan even op: Relatietherapie Utrecht
hopeloosmeisje

Re: Hulp nodig bij oplossen van vriendinnenprobleem

door Psycholoog Zutphen » do 26 jan 2012, 20:40

Dag hopeloosmeisje,

Begrijp ik je goed, dat je jezelf in de nesten hebt gewerkt door tegen je beste vriendin te zeggen, dat je andere vriendin niet met haar op kamp wil? Wat wilde je hiermee bereiken? Wil je het graag oplossen voor je twee vriendinnen? Als zij een probleem met elkaar hebben, dan kun jij daar niet veel aan doen. Dat zullen ze zelf moeten willen.
Misschien moet je nu genoegen nemen met de situatie: je hebt wel 2 vriendinnen, maar zij zijn geen vriendinnen van elkaar. Misschien kun je nu ervoor kiezen, om met een van je vriendinnen op kamp te gaan. Kies maar met wie je dat het liefste wil.

Sterkte en vooral veel plezier op kamp

Paul de lange
Relatietherapie Zutphen
Psycholoog Zutphen

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut