Ik kan niet kiezen tussen 2 mannen

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 2 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

Ik kan niet kiezen tussen 2 mannen

door verloren » ma 30 jan 2012, 14:04

Ik heb een relatie met een andere man, terwijl mijn echtgenoot ook goed voor me is. Ik zie ze beide graag en weet niet te kiezen. De andere man zou graag willen dat ik bij hem kom, maar laat mij de keuze om zelf te beslissen. Ik heb 2 kinderen, een huis en mijn ouders wonen ook bij mij. Ik voel me zo verloren en weet niet wat te doen. Help.

Zoek je een goede relatietherapeut in Den Haag? Kijk dan even op: Relatietherapie Den Haag
verloren

Re: Ik kan niet kiezen tussen 2 mannen

door Therapie Amsterdam » ma 30 jan 2012, 16:44

dag verloren
ik kan mij voorstellen dat jij je verloren voelt. kiezen tussen twee mannen is lastig en zeker niet een twee drie op te lossen
ik raad je aan om eerst te onderzoeken waar je het contact met je huidige man bent verloren. is dat bespreekbaar met hem? het is ook belangrijk dat jij je afvraagt of je nog de ruimte hebt in jezelf of je je huwelijk een kans wilt geven of dat je zo gek op de andere man bent dat je je huwelijk geen kans heeft. ik proef dat je dilemma zo groot is dat het raadzaam is om wat sessies bij een therapeut te nemen. in het bijzijn van een neutrale aandachtige persoon kan er eerder tevoorschijn komen wat er in je hart leeft
ik wens je moed om onder ogen te zien wat er in je leeft. dat je ouders bij jullie in huis wonen mag geen rol spelen uiteindelijk spelen, want het gaat om jou en wat jij voelt
hartelijke groet,
Therapie Amsterdam
Patrice Nieuwenhuijs therapie Amsterdam
Therapie Amsterdam

door verloren » ma 30 jan 2012, 17:45

Ik voel me schuldig als ik thuis ben tegenover de andere man, die duidelijk weergeeft dat hij me echt graag ziet. En ik voel me schuldig als ik bij die andere man ben, want mijn echtgenoot verdient dit niet. Ik voel me schuldig tegenover mijn ouders en kinderen omdat zij het ook niet verdienen om hun hele leven overhoop te gooien. Ik voel me schuldig omdat ik aan de financiƫle kant kijk van mijn situatie en niet naar wat belangrijk is. Ik vind dat ik zelf afstand zou moeten nemen van mijzelf. Ik zit vol twijfels en wil niemand kwetsen.
verloren

door Therapie Amsterdam » ma 30 jan 2012, 22:55

ik adviseer je om een therapeut te nemen en echt uit te zoeken wat er bij jou van binnen leeft. gevoelens van schuld kan niet een reden zijn om bij je man te blijven en ook niet een reden zijn om ongelukkig te zijn en gebonden
sterkte en ik hoop dat je iets met dit antwoord kan.
Therapie Amsterdam
Patrice Nieuwenhuijs therapie Amsterdam
Therapie Amsterdam

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut