Hallo,
Mijn vriend en ik zijn nu bijna 5 jaar samen. Toch hebben wij veel ruzie gehad en vandaag hebben we even gepraat hoe we dit gaan aanpakken.
Mijn vriend wil nu dat wij bijna 5 jaar samen zijn op de dag dat we echt 'vriendje en vriendinnetje' zijn geworden niks met mij gaan doen. Dit vind ik niet leuk en ben toen wel een beetje boos geworden. Wij hebben sinds carnaval wat samen en hij wil die dag liever met een optocht/carnaval mee doen...(dit was waar de laatste ruzie over ging) Ook heb ik al een tijdje aangegeven dat ik omdat we toch al zolang met elkaar gaan iets leuks met hem wou gaan doen. Hier heeft hij nooit op gezegt dat hij liever niet op die dag wat wou gaan doen. Vorige jaren vond ik dit nooit een probleem maar ik heb zoiets 5 jaar alweer...
NU vind hij dat ik moet gaan uitzoeken hoe wij nu verder gaan. Hij vindt de vele ruzies die wij al gehad hebben maar niks en wil dit liever ook niet meer... Toch houd hij van mij maar hij weet het dus ook niet.. Nu geef ik toe dat ik altijd begin met ruzie maken maar hij is nog NOOIT boos op mij geworden of liet dit niet merken. Dit irriteerd mij en heb dit ook aangegeven.
DIt is zon beetje mijn verhaal, ik hoop dat jullie eruit komen. Verder hoop ik dat jullie mij misschien kunnen helpen of jullie mening kunnen geven hierover? Ik weet het echt niet...Misschien vinden jullie wel dat ik mij niet moet aanstellen? Alle antwoorden zijn welkom.
Alvast bedankt.
Yvonne
Zoek je een goede relatietherapeut in Delft? Kijk dan even op: Relatietherapie Delft