mening van de partner

In dit forum kun je rechtstreeks vragen stellen aan onze relatie therapeuten. Je krijgt binnen 1 werkdag antwoord.
Forum regels
We proberen je eerste vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden. Probeer deze vraag zo helder en duidelijk mogelijk te stellen. Alle therapeuten werken op geheel vrijwillige basis mee aan dit forum, zelf hebben ze drukke praktijken dus hou er rekening mee dat vervolgvragen mogelijk pas later of zelfs geen antwoord meer krijgen.

15 december 2016 - Belangrijk: dit forum is in beheer van Psychologen Nederland. Wij helpen graag zoveel mogelijk mensen met inzicht krijgen in hun psyche en gevoelens en delen daarom soms de antwoorden op de hulpvragen op dit forum via onze blog. Als je hier een vraag post kan het zijn dat jouw vraag - uiteraard anoniem - behandeld wordt op onze blog op psyned.nl.

mening van de partner

door pietdam » vr 02 aug 2019, 12:01

Mijn vrouw is nogal vrij in haar gedrag, ik spreek haar dan op aan, dit vindt ze niet leuk en vraagt dan aan een ander of het aanspreken van mij terecht is, deze persoon zegt dan van niet, maar je partner is toch ook elekaar aanspeken op gedrag, schijn baar vind ze mijn mening niet belangrijk, wat vindt u hiervan ?
pietdam

Re: mening van de partner

door Beheerder » di 06 aug 2019, 16:32

Beste Pietdam,

Wat vervelend om te horen dat de communicatie niet helemaal goed verloopt in bepaalde situaties. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn voelt als jouw zorgen of meningen niet serieus worden genomen. Binnen een relatie is communicatie van groot belang. Hierbij hoort ook aandachtspunten van elkaar te bespreken waar de partner misschien niet blij mee is.
Het is dan ook jammer dat je het gevoel hebt dat jouw aandachtspunten niet gehoord worden.

Om samen beter te kunnen communiceren en jouw gedachten goed te kunnen delen met je partner kan het helpen om langs te gaan bij een psycholoog. Deze kan jullie ondersteunen om beter op elkaar te reageren en op een manier die voor jullie allebei werkt. Ook voor jou zelf individueel zou een gesprek kunnen helpen. Neem even een kijkje op onze site www.psyned.nl of bel me op 085-4014721. Dan kan ik met je meekijken naar mogelijke opties.

Hartelijk groet,
Isa
Team Psyned
Beheerder
Beheerder

Keer terug naar Stel je relatie vraag aan onze relatie therapeut