Hi,
Drie maanden geleden kreeg ik een affaire. Hij woonde samen en had een kind van 6 maanden. Begin januari kwam zij erachter en hij had mij al beloofd voor mij te kiezen. Zij was woedend en is dat nog. Zij maakt hem het leven onmogelijk. Zij wil hem terug en doet daar alles aan, gooit steeds het kindje in de strijd. Ze bedreigt hem dat hij zijn zoon niet meer mag zien etc. en smst hem elke dag vele malen. Ook belt ze zogenaamd over het kind. Ze eist dat hij bij mij weggaat. Hij heeft inmiddels zijn eigen huurhuis. Nu had hij al nooit een goede band met zijn ouders maar zij heeft ook met zijn ouders en haar eigen ouders een blok tegen hem gevormd. Nu kreeg hij gisteravond een brief van zijn ouders waarin zij zeggen dat hij hun zoon niet meer is!! Zij noemen hem een oplichter en bedrieger en willen niks meer met hem te maken hebben. Hij is hier kapot van. Wat nu???? Hoe ik hem hoor heeft het geen zin om die mensen te contacten omdat ze dat niet zouden willen? Hoe kunnen ze hun enige zoon zo kwetsen? En hoe kan ik hem steunen of hoe kan ik hem op de juiste manier helpen hierin? Hij gaat hier emotioneel aan onderdoor, enerzijds die ex die zijn leven zuur maakt en anderzijds zijn ouders die hem laten vallen?? Help aub, ik wil zo graag een fijne liefdevolle relatie met deze man.
Zoek je een goede relatietherapeut in Zutphen? Kijk dan even op: Relatietherapie Zutphen