Goedenavond,
Ik heb me hier voor ingeschreven, omdat ik het gevoel heb dat dit mijn laatste middel is voor het krijgen van advies op dit gebied. Ik heb de andere vragen gelezen van de andere mensen en de antwoorden waren heel concreet gegeven. Hopelijk gebeurt dat ook op mijn verhaal.
Ik ben momenteel een 21 jarige student en heb een relatie van bijna 2 jaar samen met mijn vriend. De relatie gaat goed, alleen ik zit nog ergens mee..
Mijn vriend heeft een erg rijk seksleven gehad voor me. En in plaats van het tegen mij vertellen, moest ik overal zelf achterkomen. Zo gingen we samen met zijn ouders op vakantie en bleek dat op die vakantie ook iemand was waarmee hij seks mee heeft gehad.
Ik vind het moeilijk dat hij zoveel bedpartners heeft gehad, en dan vooral het argument wat hij er dan over geef (' het was voor de lol'). Ik vind dat je juist met elkaar vrijt om de liefde te delen en dichter bij elkaar te komen.
Hij heeft al die bedpartners niet eerder aan me opgebiecht, want hij was bang om me anders kwijt te raken. Ik heb nu het gevoel dat mijn vriend tegen me loog en mijn vertrouwen verdwijnt hierdoor een beetje. Ik zoek achter alles een reden en ons seksleven gaat er ook op achteruit, omdat ik het gevoel ben dat ik een van de zovelen ben en de gehele scenario van zijn seksleven elke dag door me hoofd schiet.
Ik heb elke dag het gevoel dat ik tegen het stemmetje dat iedere dag tegen me zegt dat het verleden van mijn vriend niet deugt moet vechten. En ik kan hier niet zo goed meer tegen. Mijn vriend en k praten er over en dan voel ik me weer wat beter. Maar het gevoel verdwijnt na twee dagen alweer.
Mijn vriend doet zo z'n best, maar het gevoel bij me verdwijnt maar niet.
Hopelijk heeft u goed advies voor me hoe ik dit aan kan pakken.
Met vriendelijke groet,
Naomi
Zoek je een goede relatietherapeut in Eindhoven? Kijk dan even op: Relatietherapie Eindhoven